Isnin, 3 Jun 2013

Puding, puding, Pu**ng

Assalamualaikum

Baru malam ni aku sempat bukak lappy.. semalam cari barang kat Jonker Walk, pastu dah penat malas nak bukak lappy, balik rumah je terus solat dan bergayut dengan my hubby nie.. Tadi sempat bukak blog my hubby, entri bila teruna memasak terbaekk lahh.. terus whatsapp my hubby..

Aku : hubby, nak puding, nak puding, nak Puting... oopsss..

Hubby : aehhh, nakal.. Top yang nakal..

Aku : haha.. dah sampai giliran honey jadi top ek?? lupa r plak.. hehe

Hubby : bluerrkkk :P

Aku : muahhhh.. hehe

      Yeahhh, dah sampai giliran aku jadi top.. boleh lah aku buli my hubby, salu je aku kene buli dengan my hubby.. mentang-mentang ler aku kecik, tapi my hubby buli pun sebab tu cara dye nak tunjukkan kasih sayang dia pada aku..

Pada aku, dia dah perfect... semua yang aku nak entri kriteria semua nye my hubby ada.. dye memang terbaek.. hehe.. puji melambung dengan harapan minggu depan dapat ehem2 dengan my hubby.. lalala... muahhh..


13 ulasan:

  1. amboi... ada tungau disebalik ko**k...!

    BalasPadam
  2. hehe.. tungau kat ko*e abg.. lalalala

    BalasPadam
  3. haha..weih,sempat lagi kan kat ruang komen ni..haha

    BalasPadam
  4. astaga....lucah lah korang ni hahaha...

    BalasPadam
  5. mie : haha... oopss citer dalam kelambu.. lalaa

    pat : hahaha... nak wat camne.. lalala

    BalasPadam
  6. amboi seronok dia dapat bersama dengan orang yang di sayang i mr hubby .dapat pula jadi top ,yang selepas tu best dapat tidur dalam dakapan mr hubby kan he he

    BalasPadam
  7. paksuman : haha mesti r seronok.. my hubby nie nakal, dapat hug dye pastu baring kat lengan dye.. yeahh

    BalasPadam
  8. pon boleyhhh hehe.. hubby.. nak kiss..tetiber

    BalasPadam
  9. muaaaahhhhhh! sambung kat bilik ok? hehe...

    BalasPadam
  10. nak satu round lagi please...please.....hehe~

    BalasPadam