Selasa, 24 Mac 2015

#INICARAKITA


Jam dah pukul 11.19pm, dan aku baru sampai rumah setelah seharian mencari sesuap nasi. Daripada pagi keluar seawal 7.30am.Kerja sampai ke petang.

Aku : Hubby. Bobot kat tiram ni sayang. Tengok tempat camping.

Hubby : camping ape? camping kat mana?

Aku : Savannah Hill Resort (sambil antaq pic)

Hubby : Tu bukan camping. tu menginap

Aku : huhu..Anak Manja, mana leyh dok khemah

Hubby : kem motivasi Pro***T ke?

Aku : hihi, Xde nama lagi

Hubby : Piyotee..lalala.. Kem Piyotee

Aku : Aeh..buh nama dye plak..

Hubby : Kem Piyotee de bobotee

Aku : alolo..tewittttnye.. dh bubuh nama itew baru lah sound good.. lalala



Lately, aku terlalu banyak komitmen dengan keje dan family, sampai kadang-kadang aku rasa aku tak mampu nak bagi sesuatu untuk gembirakan Hubby. hmmm.. tapi aku simpan kemas, dan taknak Hubby tau sejauh mana komitmen itu. tapi tadi, akhirnya aku ceritakan jugak.

Hubby, maaf tak dapat nak hepikan Hubby macam kapel lain. tapi sejujurnya.. #INICARAKITA Bobot sayang Hubby. Bobot buat semampu boleh sebab Bobot sayang Hubby sangat2

20 ulasan:

  1. Nak cucuk insulin.
    Insulin habis !!

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha teruk dh ko ni? Aku ada insulin lebih.ko nak x? Hahahahahaha

      Padam
  2. amboi... itew tidoq, die sempat update plak... kt cni xleh update... die block blogger.com... huhui

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe.yelah.tyme hubby tdo r itew nakal2.main2 biceps dye yg besar tu..lalalaa

      Padam
  3. ok lah tu, sekurang-kurangnya ada masa untuk berchat. Semoga berbahagia selalu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanx lelaki seksis.. haha.. dh mkn? Tetiber

      Padam
  4. Oo..patut la hubby ko dh lama x update..blog kena block rupanya..huhu

    Smoga terus bhagia korang brdua..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan dye kene block kak.office dye yg block website blogger.com

      Padam
    2. Ermm..tu la yg aku mksdkn.. -.-'

      Kak?aku akak dr ko ke?

      Padam
  5. Korang tak pegi honeymoon ke? Hahaha. Bz keje memanjang. Nanti tak subur. Aiyyok. =p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha.honeymoon?? Selalu dh honeymoon

      Padam
  6. entry ni apesal sweet sangat., allolololo. mencik ah. mencik mencik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha.. sori shark baru tgk komen ko.haha.

      Padam
    2. Haha.. sori shark baru tgk komen ko.haha.

      Padam
    3. Haha.. sori shark baru tgk komen ko.haha.

      Padam