Selasa, 23 Disember 2014

Dating Dengan Hubby

Assalamualaikum.

yeah.. hari ini kali kedua aku dating dengan Hubby.. hehe.. kalo 20November tu kan, Hubby bagi aku pudding karamel..sedap bak hang.. Kali ini, Hubby bagi


Kekki Chocolati la Peyotee..

Gitu nama nye.. haha.. padahal sesuka hati aku je nama kek tu.. Bukak je bekas tapaware tu, aku disapa dengan bau coklat yang sangat sedap.. kalah bau famous amos.. kannn.. haha.. tapi serius, My Hubby ini pandai buat kek. Kek dye buat tak rapuh bila dipotong.. gebu uolsss.. nampak tak penegasan yang aku bagi ni.. bersungguh-sungguh., haha.. ditengah-tengah ada krim coklat plak... perghh meleleh siak ayaq liuq cek makan benda ni.. ditaburi dengan kacang badam yang ala2 mewah tu uols..terbaik lah.. tak tergamak nak abeskan 3 slice ni. Rasa nak simpan je.. boleh tak hubby??
PLZZZZZZ..





ekceli jumpa hubby sat je.. nak bagi barang kat dia. barang dari puncak Cameron Highland katanya.. Aku belikan hubby Baju, bantal Stroberi-beri, teh stroberi-beri, keychain, dan beberapa helai baju jenama yang Hubby suka pakai.

Hubby : Terima kasih bobot..berapa ringgit semua baju ni?

Aku : Entah, bobot tak tengok harga pon. apalah sangat barang yang bobot bagi tu dengan apa yang 
          Hubby dah habiskan untuk bobot. 


yer.. Aku sayang dia sangat. 14Januari ni genap 2Tahun aku bersama dengan dia.. dah macam-macam yang kiteorang harungi bersama..banyak yang kami share sama-sama. dan semakin lama, aku semakin mengerti maksud yang selalu dia ungkapkan

"Cinta itu bukan milik kita, Tapi, kita berhak merasainya", ia dengan dia, aku rasai cinta yang tidak mungkin aku miliki daripada sesiapa pun sebelum ataupun selepas insan yang bernama Piyot.

*arghhh meleleh air mata tulis entri kali ini sambil dengaq lagu siti "Terbaik Bagimu",

Rasakan kamu ada
Disaat senyum juga Tangisku
Rasanya Kamu sudah
Jadi yang Terbaik Bagi aku

Masih Kurang Rasaku
Mencintai hatimu
Ingin aku jadi yang Terbaik bagimu


Terima Kasih Hubby.. T_T

4 ulasan:

  1. alolololololo... nape nangis ni..? xmao2.. nanti cair mekap tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan risau.simplysiti kan adooo..waterproof ok.haha

      Padam
  2. Best nyer dapat gift dr hubby...hmmm...jelous...jelous...jelous...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha..amir ape kabar..lama xdengaq citer

      Padam