Memaparkan catatan dengan label bengang. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label bengang. Papar semua catatan

Jumaat, 17 Mei 2013

U torrent

Assalamualaikum..



Abang : adik, hujung minggu ni nak tengok movie ape?

Aku    : tak kisah abang, adik ikut je..

Abang : ada satu muvie ni, abang tengok review macam best.. tapi adik kene donlod lah

Aku    : boleh...abang bg link..

Abang : ade u torrent x? 

Aku   : xde r plak

Abang.. : install tu U torrent pastu abang bg link movie kat email..

Aku  : baik boss..


               Hampir 4 bulan aku kapel dengan my sweetheart ni, dia sesekali tak pernah pentingkan diri dia.. Setiap perbuatan dia buatkan aku selesa bersama.. sebab tu aku sayang dia ketat-keta .. hehehe.. Kalau aku tak tahu something pasal sofware.. dia guide.. hari itu pasal nak convert word ke PDF je pon.. aku tak tau.. dia yang ajar.. semalam dah donlod U Torrent tapi slow nak MAMP** haha.. aku mengadu kat dia...

             Kesian my love kene dengar masalah aku semalam.. masalah dengan kerja.. aku nie jenis suka berlengah.. minggu depan dah nak kene antaq research.. hari ni baru terkial-kial nak buat.. adoyai..Encik BF suruh mula taip research tu.. tapi apa yang aku buat zzzzzzzz... hehe.. arghh.. kenapa aku malas sangat ni.. Kalau Encik Bf ade kat sebelah ni baru ada semangat nak buat keje.. tetiba... haha..

u can do it.. do ur research now!!!






Ahad, 3 Mac 2013

Panas Hati

tadi.. usai makan malam.. aku whatsapp En.Bf..

Aku : Abang, adik gosok baju jap yer.. kul 10 adik call

En.BF : Ok

Aku pun menggosok baju dengan perasaan berbunga-bunga (macam ada bunga menari-nari di atas kepala ni) pasni dapat borak ngn En.Bf.. yeahh..bahagia nye hidup

tepat Jam 10 Malam

aku miscall En.Bf... selalu sebelum call, kiteowg miscall dulu :D

then Aku call En.Bf guna Maxsuckkks.. Rm1 satu jam..

Aku : Hello..Assalamualaikum

En.Bf : Waalaikumsalam

Aku : Abang watpe tu??

En.Bf : Abang ngah baring ni sayang..

Aku : Nak join baring kat sebelah... Abang, jap ek.. nak tutup tingkap..

*aku tutup tingkap dengan kudrat tulang 4 Kerat aku (cewah, macam r berat sangat)

En.Bf : nampak Cik Ponti x??

Aku : abang!!! arghhh 

En.Bf : krikkk..krikk....krikk

Aku : abang..oo abang..

rupanya line terputus sendiri..ceyh.. MAXSUCKKSSSS memang r.. bukan sekali kena.. banyak kali lah anak haroooonnnnn..

#moral of the story.. Never trust MAXSUCKSSSSSS.. service tak pernah yang terbaik.. sucks forever..