Isnin, 9 Mac 2015

Sebanyak mana?

Assalamualaikum

Seperti biasa, seperti insan-insan lain di muka bumi ini, seawal bangun pagi, pasti akan diselak satu-satu chat yang berlaku semalam. Kemudian akan disapa kesayangannya di awal dinihari. Tidak terkecuali aku dan EN.Piyot

Aku : morning Hubby Ucuk

en.BF : morning, dah siap2 nak pi kijo

Aku : Muahh..nak tumpang. Bawakkan itew pi opis.. 

en.BF : bluerk.. 

Aku : Hubby dah sampai opis?

en.BF : blom. terlepas LRT

Aku : alolo, takpe. Jap Bobot amek Hubby

en.BF : hehe,gediknya dia pagi2 ni

Aku : hehe, kan..Gedik sebab rindu kat BF dia.. lalala

en.BF : hak hak hak.Rindu banyak mana?

Aku : rindu sebanyak orang yang ada kat KL tu

en.BF : wah banyak nye. kreatif uolzzz

Aku : hahaha, mencontohi Hubby itew. dia kan kreatif


sejujurnya, aku memang rindukan dia.. rindu sangat-sangat. Dia dah keje kat KL tu.. jarang dapat jumpa dan rasa air tangan hubby itew lagi,.. ahaksss.. :P

24 ulasan:

  1. aloooo... kantoi la itew kijo mn...

    BalasPadam
  2. Ala ..kite punye itew lagi besar sayang kat kite .. sebesar syurga Firdaus tau .. hahaha ..

    BalasPadam
  3. Kecian titew tau, takde siapa sudi rindu titew. Mencik2 #balingpasu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Motip!! Meh lah i rindukan u nov ahaks hahaha :P

      Padam
  4. Balasan
    1. Kamen : nak nyanyi lagu siti dgn sm salim ke? Meh2 antaq voice note kat cheq.haha

      Padam
  5. kita pon takde sape sayang, terokontang-kanting

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aehh.bukan ang dah ada yang punye ke? #pmketiak #matilahnak #lariik

      Padam
  6. Balasan
    1. cinta blogger pon comel kan hehe

      Padam
    2. Comel ke wak?. Macam sendu je cinta blogger tu. Hehehehe

      Padam
    3. awak kene lah usha dye.. go orang melaka. u can do it. ahakss

      Padam
  7. Dah sudaa.... dah kenape sumanya titiew2 ni? Titew pun nak join jugak lahh~

    wekkk =P

    BalasPadam
    Balasan
    1. jom2.. buat group 'wassap untu titew-titew ajew' ahaks

      Padam
    2. meh lah.. sila tinggalkan no phone di sini.. hakhakhak

      Padam
    3. Nak email nanti kita send kat email or awk send num kat email kita, seksilelaki@ymail.com

      Padam