Rabu, 24 April 2013

KriTeRia

Dulu aku berangan nak seorang BF yang seperti di bawah

1. Lebih tinggi daripada aku

2. Umur lebih banyak daripada aku

3. Lebih matang daripada aku

dan yang paling aku suka

4. Kalau dia pandai masak

aku nak sangat BF yang pandai masak, sebab nanti aku teringin nak belajar daripada dia.. 

aku nak masak macam-macam, nak buat kek, nak bagi orang makan.. tapi setakat ni ape yang aku masak, aku je makan sebab orang lain x berani nak makan... ceytttt..

So awal tahun ni, aku dapat seorang BF yang ada kriteria yang aku nak

1. Encik Bf lebih tinggi daripada aku.. sah2 lah aku baka pendek.. hehe

2. Encik Bf lebih banyak umur nya daripada aku.. haha.. dah tua beb.. ooopss tua2 pun berGETAH lagi.. lala

3. Encik BF matang lagi daripada aku, kadang-kadang aku macam nak mengada2 dengan dia.. tapi dia buat dekkkk je.. aku tau, dye nak ajar aku berdikari dan tak harapkan dia sangat.. dan sekarang aku matang sikit daripada dulu perangai macam budak2

4. Yang ni aku paling suka.. korang pon taw kan, dye suka memasak.. kadang2 aku request rajin je dia masakkan.. hehe tapi bukan aku leyh dapat rasa pon.. hehe.. xpe.. sampai masa nye, siap r Encik Bf, hari2 kene masakkan untuk adik.. hakhakhak (GELAK JAHAT)

#aku tak mungkin tinggalkan orang yang berharga pada aku..cuma aku harap kami sama2 dapat jadi yang lebih baik daripada sebelum ini.. dia banyak bimbing aku :D

Adik <3 Abang

Sayang sangat

Muahhhmuahhhmuahhhhh :* :* :*


6 ulasan:

  1. saya....saya pendek... 4 inci lebih jer... huhuhuhuhahahahaahahahahahahahaaha.....

    BalasPadam
  2. ngade ek? masuk bilik cepat, adik nak ukur.. ooopss

    BalasPadam
  3. eh ko dua orang ni berlaki bi ker? opocot ..bila kawen? dah berapa anak ? hehehhehe

    BalasPadam
  4. Motip abang Jangut tanyer soalan killer! hahahaha

    Anyway, happy for you guys ;)

    BalasPadam
  5. erkkkk...? next question please... hehe

    BalasPadam
  6. abang janggut : nikah lama da, kawen je belum.. oopss..

    legend prince : killer pakai sharp shooter tu bai, dush dush

    sayang : next question-nya bila nak buat anak nie? lariii

    BalasPadam