Rabu, 12 Jun 2013

Terima Kasih Cara Aku


Assalamualaikum.

minggu lepas, aku terdengar lagu ni kat tv.. best untuk orang yang tengah bercinta kan.. haha.. lirik yang simple dan senang paham, tak payah nak dengaq dua tiga kali untuk korang faham.. aku ada share kan sekali lagu iamneeta ni.. harap korang layan lah...


Tidak pernah ku rasa perasaan yang begini
Tulus tuk mencintaimu
Semua kerna dirimu ku berubah
Hidup kini penuh dengan senyuman

(ye betul.. skang aku lebih bahagia dengan Encik BF.. setiap hari aku asyik tersenyum..celik je mata, ada saja mesej yang menyinggah di henset.. pstt, tyme aku tido, Encik BF suka bg mesej panjang lebar.. dye nak aku baca masa aku bangun tido.. sweetkan Encik BF hehe... ade sekali, aku bukak mesej whatsapp sampai 152... aku baca satu persatu mesej dari si dia.. arhhh rasa nak terbang ke sana. peluk Encik BF.. hehe.. aku belajar sesuatu, tak semestinya jauh, korang pun rasa jauh.. tapi cara korang handle rasa cinta dan sayang itu yang memainkan peranan dalam sesuatu hubungan )

Oh sayang datanglah ku inginkan dirimu
Dekatlah padaku ku rindukan pelukmu

(hubby..hubby... datang lah sini.. nak peluk my hubby.. ooppss... setiap saat aku teringin sekali nak nakal-nakal dengan Encik BF.. dia memahami.. dia layan je kehendak aku.. aku pun begitu.. aku cuba fulfill kan apa kemahuan dia.. setakat mana yang aku mampu )

Terima kasih atas segalanya
Yang telah kau beri amat ku hargai
Semua ku simpan di dalam hati
Penuh riang tawa mesra
Terus terukuir di hati

( terima kasih Encik BF atas segalanya.. Masa, Wang, Hadiah.. semua yang hubby bagi, adik hargainya. adik tak minta itu semua, tapi bak kata orang kampung den, rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari.. hehe..Pemberian abang yang paling bermakna sekali.. Sekeping hati abang yang adik dah pinned kat sebelah hati adik.. adik akan jaga elok-elok pemberian terbesar abang ni)

Siapa sangka kan bahagia
Bila dulu pernah luka
Cinta datang tak diduga
Bawa hingga syurga

( ye, siapa yang sangka aku akan bahagia kembali... setelah dulu aku pernah dikecewakan.. Cinta datang memang aku tak jangka.. dari seorang kawan, menjadi seorang abang.. kemudian menjadi buah hati aku.. jika dulu, panggilan "AKU HANG" sekarang...

hubby
honey
sayang
sweetheart
baby
B
my love
my heart

mana-mana aku nak panggil pon boleh.. Encik BF terima semua panggilan tu kan sayang? hehe)

dan satu ayat yang aku tak jemu ungkapkan setiap masa..

 I LOVE U sayang

6 ulasan: