Jumaat, 28 Jun 2013

HP Baru untuk Abah :D

Assalamualaikum

Dua hari lepas Encik Abah call...

Abah : Along.. dah guna rebat belia tu x?

Aku : belum lagi abah.. kenapa?

Abah : Budak2 tempat keja suruh pakai enset Alcatel.. Along tolong carikan kat JB..

Aku : Oh..nak pakai touch screen ek.. hehe.. ok2 ti along cari kat area sini k..


SEMALAM

Petang semalam, lepas keja.. aku pi DIGI store kat Taman Ungku Aminah... sedih dowh, habis dah.. budak tu kata kalau nak aku kene order dan tunggu seminggu... ceyh.. sempat ke nak bagi kat Encik Abah.. pastu aku pi Sutera Mall.. Digi Store situ pun dah tak de stock.. dia try tgk kat store lain xde dah...aku give, aku nak balik rumah... tapi member rumah ajak aku pi beli barang dapur kat Giant Tampoi.. so pi je lah.. 

Sampai kat sana, aku ternampak Digi Store.. dalam hati aku, tanya je lah.. kalau ade boleh amek..

Aku : boleh guna rebat x kat sini?

Awek Digi : Boleh.. nak amek enset ape yer?

Aku : Alcatel ade tak?

Awek Digi  : ooh.. ade baru sampai tadi.. RM50.. tambah memori card RM48  

                    total RM98..free skrin  protector..

Aku : OIC.. boleh lah.. nak amek yang ni :D



Untung lah abah aku dapat enset baru.. hehe..  

 #My hubby nak tak.. tetiber.. lalala.. :D

6 ulasan:

  1. tambah memori card tu brape gb? aku beli skali memori card 2gb dgn simcard digi tu, rm50.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 8gb bro.. hehe, terlupa plak nak tulis kat entri tu.. haha.. puas ler aq donlod kan semua game utk abah aku main nanti hehe

      Padam
    2. xmao alcatel...
      *ceyyyttt...demand.

      Padam
    3. haha, demand siot.. tonggeng skang.. oopss

      Padam
    4. blom masanya lg ok. sila bersabar mnunggu turn masing2. lalala~

      Padam
    5. hehehe.. turn sape dulu ek?? lala..

      Padam