Rabu, 29 Mei 2013

With Nii-Chan



Assalamualaikum...

Hari ni aku tak buat pe sangat.. just dok rumah mengabiskan cuti yang panjang nie.. sepanjang masa aku isi dengan ber 'wassap' dengan my hubby...

Aku : Hubby, watpe tu?

Hubby : Tgh baca komik gay

Aku : Aehhh

then My Hubby bagi gambar ni


Hubby : mal kene dukung...comel

Aku : arghhh..cutenye... dukung adik peliss... (tetibe)

Hubby : Sebijik macam kisah kita ni..update dalam blog peliss hehe..

kemudian aku gigih mencari citer ni.. WITH NII-CHAN... bila aku baca, anime yang ringan.. tak serabut sangat.. cara budak ni manja-manja dengan abang dye pun sama macam aku dengan my hubby..  akhirnya My Hubby dapat dukung yeahhh..   cara penceritaan pun sangat realistik, xde r merapu-rapu.. 


aku suka part budak kecik tu cuddle abang dye.. arghh.. comei nye.. nak buat camtu gak kat my hubby..

hubby, pelisssssss... :D

10 ulasan:

  1. abang piyot....nak jugak kene dukung...nak cudle jugak...boleh la boleh la hahahaha

    #hahahah mesti budak kecik ni dok meroyan tgk comment aku ni hahaha

    BalasPadam
  2. haha... ang jangan la usik dia.. nanti dia meroyan kat aku pulak....

    BalasPadam
  3. haha..ni ttbe aku pun rasa nak kena dukung jgk ni..

    BalasPadam
  4. pat : ko dah kenapa?? aq flying kick ko gak ni kang... haha

    mie : pi mintak pat dukung ang..

    abang : tengok nie, pat pembuli... arghhh...

    BalasPadam
  5. ok... kita gilir2... sapa nak dukung abg plak...?

    BalasPadam
  6. gilir2 ok.. meh sini.. bukak suar cepat, nak dukung... lalala

    BalasPadam
  7. larat ker? awak tu dah ler ketoit....kemetot.... hehe~

    BalasPadam
  8. aeh, ape plak xlarat.. kan kita selalu workout sesama.. abang angkat adik, adik angkat abang.. lalala

    BalasPadam
  9. hehe....muahhhh... abang sayangkan mal.... sayang sangat2...

    BalasPadam
  10. sayang hubby 150 juta kali :D ngeh3

    BalasPadam