Rabu, 20 November 2013

Selamat Hari Lahir Sayang

Assalamualaikum

Selamat Hari Lahir Sayang..



            Dah menginjak setahun perkenalan dengan abang..tetapi masih banyak lagi yang adik kena belajar untuk memahami abang.. Selama setahun ni, kita tak pernah berenggang daripada berborak setiap petang dan setiap hari. Terima kasih abang kerana rajin telefon adik.. Adik hargai sangat-sangat.. Macam-macam yang kita borakkan..Pasal kerja, pasal orang sekeliling, pasal blog orang lain, pasal gadjet, pasal Aset, pasal lagu dan pasal perasaan kita.. semua itu sentiasa disulami dengan gelak ketawa dan usikan manja abang..

            Sejak abang mula berblogging.. Abang rajin update blog berbanding adik.. Buktinya sekarang, Abang dah 126 entri.. adik baru 97 entri.. Abang jauh meninggalkan adik di belakang.. terhuyung hayang adik mengejar abang.. Entri abang paling banyak bulan Februari. sesuai dengan bulan cinta kot.. semua entri Abang sweet sangat.. manissss je rasa.. Im Happy

         Sejak dua menjak ni, abang suka sangat buli adik.. ye kadang-kadang im pissed off, tapi cepat marah cepat sejuknya.. Adik rela je jadi bahan bulian abang.. selagi adik mampu apa salahnya.. Asalkan dapat membahagiakan abang..adik pun akan bahagia juga... sudah semestinya.. :)

         Sejak dari tahun lepas, kita dah mula bertukar-tukar hadiah.. Abang bagi pendrive dan baju tanpa lengan, dan adik balas.. Kemudian kita saling berbalas-balas hadiah.. Semua hadiah abang bagi, adik guna, adik makan, dan adik simpan.. terima kasih sayang.. Adik suka baju-baju yang Abang bagi.. Baju tanpa lengan, baju kapel warna putih swazarbach, baju kemeja Pink :) semua tu sangat bermakna bagi adik.

        Kata-kata semangat yang abang bagi adik ketika adik sedih, sering kali terngiang-ngiang di dalam minda.. taktala abang sudi meminjamkan bahu untuk menjadi tempat adik bersandar melepaskan keluhan akan sentisa tersemat di dalam hati ini.. semua itu kenangan yang takkan diperolehi jika adik kesorangan dalam kesedihan.

         Ketahuilah Abang... Adik sangat menyayangi Abang seadanya.. adik akui perjalanan ni jauh lagi, banyak lagi pengalaman yang kita boleh kutip sepanjang perjalanan kita.. macam-macam benda yang kita akan lalui dan pelajari.. andai kata ada kesilapan yang adik lakukan sepanjang setahun ini, adik mintak maaf.. Tegurlah adik agar kesilapan tidak akan berulang lagi nanti..

          Selamat Ulangtahun ke26 sayang.. semoga Abang lebih sukses tahun hadapan.. In Shaa Allah, Abang akan berjaya mengharungi tahun-tahun hadapan dengan cemerlang bersama adik di sisi.. cewahhhh.. :) nak pizza.. nak pizza.... nak pizza...


hari isni anto guna pos laju.. petang tadi hubby itew amek... yeahh esok sila pakai pi keja yer.. hehe... love u sayang

5 ulasan:

  1. xnak tiramisu... nk kek TerraMissU.. lalala

    BalasPadam
    Balasan
    1. TerraMissu tunggu hubby keja, pastu belanja itew lalalal

      Padam
    2. so sweet,,,, and happy birthday to, hopefully the love will be with you altogether and the happiness are always in your grasp. Don't ever let it go, because if you do, you will loose it forever.

      Padam
  2. nak teraMissU!
    * nak buat mogok kenyang beramai2.... haha

    BalasPadam