Ahad, 25 Ogos 2013

pi tukaq cepat!!

Assalamualaikum


Aku : (mengsend pi ke wassap Incik Botaf)


Hubby : Oit pi tuko baju....naek bebulu tgk baju tu...

haha.. hari ini rumah aku buat open house kecil-kecilan je..jemputan member satu kolej dan tempat keje.. tapi aku xdapat layan sangat sebab dah berjangkit demam dengan Incik Botaf.. so tolong-tolong mana yang mampu ler.

Housmate aku masak rendang, nasi impit, mee hoon, kuah kacang, tembikai, dan air.. Aku mandi capai baju dan terus tolong susun makanan.. pastu antaq pic kat Incik Botaf.. pastu dye komen, pakai baju tu lagi.. Ya Allah baru aku sedar, aku pakai baju jersi Malaysia ni.. ceytt.. mampus kene kutuk dengan Incik BF..

so kat sini aku dah reka dua alasan nak bagi dekat Incik BotaF..




Alasan Pertama

Ini kan bulan kemerdekaan.. so sebagai anak jati Malaysia yang mencintai negara yang aman dan makmur maka saya dengan berbesar hati memakai baju ini di rumah.. Nampak tak ada bendera Malaysia tu.. hehe.. kita kene kibarkan jalur gemilang tetiber..

Alasan Kedua

Incik BotaF kan suka warna Kuning.. so saya sekali lagi berbesar hati sebagai Kapel Incik Botaf memakai baju warna kegemaran BF saya di majlis open house... hehe tapi harini je K.. Majlis Perkahwinan tetap tema hitam putih.. lalalala...




so tamat lah open house hari ini dengan kemeriahannya kengkonon... haha..





esok last puasa 6. puasa dengan Incik BotaF.. harap2 dapat bertahan dalam demam2 ni.. 

Incik Botaf!! sila kejutkan saya esok sahur yer!! hehe..muahhh 

love u Hubby..

8 ulasan:

  1. ceyt... sempat saje die update kan?? hehe... mlm ni kite takbir raya....

    BalasPadam
    Balasan
    1. mesti ler sempat.. adik kan super flash.. haha.. malam ni sila takbir bilik ke bilik yer

      Padam
  2. tebuan kuneng tompang lalau sattttt....bahahahaha

    BalasPadam
  3. assalamulaikum wing angel amboi cepat dan pandai cari alasan .alasan kukuh pula pakai baju tuuuuuu he he selamat menunai puasa enama wing angel dan mr bofat yer , ape ini demam berjangkit ke walaupun berjauh an .ini mesti demam rinduuuuuuuuuuuuuuu le je he he

    BalasPadam