Rabu, 27 Mac 2013

Wicked Witch



Aku : Abang..Adik nak pi tengok wayang ek..

Abang : adik tengok citer pe??

Aku : OZ The Great and Powerful

Petang tadi aku tengok movie ni dengan adik-adik aku.. beratur punyer lah panjang dekat GSC Jusco Bandar Melaka, akhirnya dapat juga beli tiket citer ni..

citernya bermula apabila Oz lari daripada orang yang nak pukul dia.. akhirnya dia terdampar di sebuah tempat yang dipanggil "The Land of Oz" di mana Wizard dan Witch memerintah kerajaan tu.. kat situ Oz berjumpa dengan adik beradik Evanora dan Theradora dan kemudiannya bertemu dengan Gladia dan klimaks citer ni tak menghampakan dengan kita dapat lihat macam mana Oz guna trick dye untuk melawan Wicked Witch.. dan kita dapat lihat macam mana terjadinya Ahli sihir yang Hodoh berdasarkan fantasi cerita ni.. kalo nak bawak budak-budak kecik aku rasa boleh je.. sebab jalan cerita mudah dan x memberatkan untuk budak-budak nak faham.. 

overall aku bagi **** bintang.. hehe.

#xsabaq nak tengok wayang dengan En.BF

2 ulasan:

  1. alooo... kita wat wayang la sayang... hehe

    BalasPadam
  2. kita buat wayang dalam wayang ek En.BF.. pelis pelis pelis hehe

    BalasPadam