Isnin, 4 Mac 2013

muka depan Novel

tadi masa ngah kerja..

henset cokia pemberian ex berbunyik.. teeet.. teeet..teeet..

En.Bf : Abang nak masuk pertandingan cover novel.. tapi abang tak pandai, nak mintak pendapat adik

En.Bf pun 'whatsapp' kan pic cover novel tu

Aku : nice dah abang.. cuma huraian tu terlalu banyak.. cuba abang simplekan  macam novel melayu.. depa   

          fokuskan Tajuk dan satu huraian saje.. :D chaiyok, chaiyok my heart

En.Bf : how bout this one.. 

Aku : This one more better.. nice.. smart.. hope this once can win... Adik tanya member pon, dye pilih pic  

          yang kedua nie

En.Bf : erkk..habis r kantoi

Aku : haha, pandai r adik cover.. i'll do anything for u.. setakat nak mintak pendapat member pasal cover ni 

         no hal r.. adik cover line baik punyer

#yerp.. bila Aku dah sayang atau cintakan seseorang.. aku sanggup berkorban apa saja.. walaupun aku xdan pikir akibat baik buruk nya... 

i love u En.Bf


4 ulasan:

  1. werkk.. encik bf muah muah muah

    BalasPadam
  2. die tahu menilai diri aku. die selalu sokong ape yg aku suka buat. die banyak mendengar daripada bersuara... die tahu apa mahuku... die tahu macam mana nak membahagiakan aku. tu hanya sebahagian sebab dan "alasan" kenapa aku cinta die. i love u mal...

    BalasPadam
  3. En.Bf saya ni suka buat benda yang saya xjangka r... segan saya dibuatnya.. i love u just the way u r abang... i wanna be with u along the time.. promise me abang.. dont leave me

    BalasPadam