Ahad, 24 Mac 2013

Aiskrim Goreng


yummy.. Aiskrim Goreng




Aku : Abang..macam mana ek adik sebelum kita kapel??

Abang : Sebelum dan selepas....

Aku : aehhhh...

Abang : Sebelum macam ICE................Dingin
             Selepas macam ICECREAM.. Yummy

that my BF.. haih.. ade-ade je.. kita serius tanya dia.. dia leh jawab memain...

tu lah sikap BF saya.. dia nampak macam suka main-main..tp sebab aku dah kenal dia.. so aku tau dah.. tu jawapan ikhlas dari hati sang kekasih (cewah)..

*abang, adik puji abang nie.. S3 peliss.. hahaa

#dalam hubungan ni, kita tak boleh nak selalu serius sangat berborak.. aku dulu suka pikir macam-macam sampai migrain.. tapi.. skang.. hubungan aku dengan En.Bf banyak mengajar aku.. just buat gila-gila.. ko nak cakap pe..just cakap je.. tak yah simpan dalam hati..

#kalau aku ade prob, aku suka borak ngn En.Bf.. aku taw dia boleh jadi pendengar setia aku.. tapi yang xbest nye..dia suka buat joke pasal benda tu..

Abang : mal..mal.. Cik Ponti ngah bergayut kat tingkap tu..

Aku : abang!!!!!! arghhh.. nak kene gigit ke ngn Cik Ponti?? :P


6 ulasan:

  1. bf saya ni alergic ngan cik ponti. org tua2 kata...trauma la konon2nye... hehe... tu yg suka mnyakat die. mlm ni abg wat entri pasal cokolat yer? hehe... yummy...

    BalasPadam
  2. bluerk.. Cik Ponti xsalah.. En Bf suka je menyakat kan.. bluerkkk..hehe..

    nak coklat Hersheys peliss

    BalasPadam
    Balasan
    1. erk...backup cik ponti ker? huhui..

      Padam
  3. haha.. kamceng ngn cik ponti.. lalala..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tao la dah kena "mark".... lalala~

      Padam
  4. macam siot!! haha.. mark tu tanda kenang-kenangan.. dari hati ke hati LOL

    BalasPadam