Khamis, 14 Februari 2013

selamat 'Ulang' Bulan sayang

Assalamualaikum..


10 haribulan Februari..

Buah hatiku, 

Maafkan adik sebab tak pandai pujuk abang.. 

Abang : Im not stabil now
aku     : hmmm adik ade stabilizer abang nak?
Abang : Abang belum ok lagi adik, nanti kita whatsapp k
aku     : hmm, ok abang..

Sebenarnya aku taw, si Dia merajuk dengan aku.. hmm aku tak pandai pujuk orang...aku rindu sangat dengan keletah si Dia masa tu, aku rindukan guruan nakal dia, aku rindukan kiss dari dia, semua tentang Dia memang aku rindu.. Tapi bf aku cepat cool down.. aku hepi kembali. 

"Abang, adik janji tak mau buat abang sedih lagi.. adik nak abang bahagia dengan adik"

hari ini.. 14 Haribulan Februari...

Yeah, dah 14 haribulan.. semalam aku bergayut dengan sweetheart 2 jam.. Banyak yang kami borakkan.. Dalam sebulan perhubungan ini, tidak pernah kami bersua muka tapi ikatan ini makin lama makin kuat.. Setiap hari aku melayan whatsapp sweetheart.. ade je benda yang buah hati aku nak kongsi dan aku tetap utuh menjadi pendengar setia dia.. 

Hari ini genap sebulan, si dia melamar aku menjadi kekasihnya.. "yeah, aku punya pacar lagi" (berangan ala2 Anna Althafunnisa ketika dilamar oleh Khairul Azzam dalam KCB2) hehehe.. aku tak sangka aku mampu setabah ini dalam menjalinkan hubungan ini.. Ye, memang aku teringin sangat nak matang dalam hubungan dan buah hati aku telah tunjukkan cara nya.. kadang-kadang aku macam budak-budak.. dan kadang-kadang dia yang macam budak-budak.. tapi sangat comel bila memikirkan kenakalan dia..

 <3 <3 <3 buah hati ku

"Cintaku padaMU ibarat Tarif Elektik..semakin hari semakin meningkat"

p/s : ti petang kang, adik poskan adiah tu ek.. pakai taw..oopsss

2 ulasan: