Isnin, 25 Februari 2013

R.I.N.D.U

Assalamualaikum

Minggu lepas, aku ngn En.Bf jarang text tyme ari keje..masing-masing busy... ini yang membuatkan rindu aku pada En.Bf membuak-buak..Abang.. Miss u abang..

R = Rasailah
I  = Indahnya
N = Nikmat
D = Diriku hanya
U = Untukmu

Hampir setiap malam aku layan lagu My ALL.. aku dengaq lagu tu berulang kali.. bila aku teringatkan En.Bf, akan ku mainkan lagu itu sampai aku terlelap.. sedap nye suara Mariah Carey..

Tapi..
Tapi..
Tapi

Sedap lagi suara En.Bf yang nyanyikan lagu nie.. hehe.

#rinduku semakin hari semakin kuat.. haih, bila ler leh jumpa En.Bf ni..haha.. jumpa dalam mimpi leyh x??

3 ulasan:

  1. Sengal BF abang ni... nak kena sekeh?

    BalasPadam
  2. haha, kejam r En.BF..sekeh pelahan2 sakit kot..haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. terasa kehilangan bila tanpamu.. terasa dihargai bila bersamamu... jagalah hati ini sayangku... usah biarkan luka semalam berdarah kembali...
      orang kata usah ditoleh pada kenangan lampau. tapi aku perlu menoleh kearahnya... kerana kenangan itu yang "memaksa"kepada kedewasaan ini.. dan hanya pabila ku melihat padanya, aku hargai apa yg aku miliki saat ini...

      Padam