Selasa, 19 Februari 2013

BiGo

Assalamualaikum..

Ketika tulisan ini dikarang, aku masih lagi belum makan malam.. Karim cepat ler balik, bawak kuali ngn pinggan mangkuk..nak masak camne nie?? Pagi tadi pun aku tak sempat sarapan.. sampai je tempat keja dan macam-macam kene buat.. maklumlah Seminggu bercuti.. huhui


Aku : abang.. lapor lah..huhui


Abang : Nape tak sarapan tadi
             Degil r adik ni


Aku    : huhui.. tak sempat ler sayang.. Senior suruh gantikan dia..hukhukhuk


Abang : letak ler biskut2 dalam kete..Ti senang makan je..

Aku    : biskut pun tak beli ag.. ok2..nanti adik beli kat Giant Skudai ek..


Abang : ish budak degil..
             budak bigo


Aku    : Bigo.. apobondo ehh

Abang : dulu masa skula, bebudak panggil orang yang degil besar kepala ni BIGO
             Big + KepalO = BiGO


Aku    :   Ehhhhhh!! 


#ok pine Apple golden ginger wahai encik Bf.. Bigo pun bigo ler.. janji Encik Bf aka buah hati aka sweetheart saya ni bahagia.. setiap masa ade je perkataan baru yang aku belajar..

#muahmuahmuah

Tiada ulasan:

Catat Komen