Sabtu, 9 Februari 2013

Putih ke Merah ?

Assalamualaikum, dah lama rasanya tak menulis kat ruangan ni.. Maaflah, aku dah mula bekerja sekarang. 23Januari aku dah mula bekerja di Johor Bahru.. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar dan sempurna... aku juga dah pun selamat bergelar kapel kepada seseorang.. thanx sayang kerana terima saya seadanya.. cewah.. jiwang r plak kan.. tapi hari ini aku nak share dengan korang semua lagu yang aku bagi kat sayang aku.. harap-harap korang pon suka lah dengar lagu ni..


Putih Melati by ST12

Siapa bilang aku seperti dia
Siapa bilang aku cintai dia
Sesungguhnya aku tak benar-benar cinta
kerana kau tak seputih melati

Kalau ada hitam pasti ada putih
jika hatimu kelam tak mungkin bersih
tak usah kau lanjutkan tuk berbagi kasih
kerana kau tak seputih melati

Putih-Putih melati
Merah-merah Delima
awak yang baik hati
pasti Ku terima

#awak..valentine dah dekat..nak hadiah ape ek??

Tiada ulasan:

Catat Komen