Assalamualaikum
Masa yang dah dinanti telah tiba... yeahh... pejam celik akhirnya.. usia hubungan kiteorang sudah setahun.. Sekejap je masa berlalu.. Masa mula-mula dulu, aku perhatikan je si Fallen Angel kat fesbuk, tapi hari ini, dia adalah sebahagian daripada hidup aku. Apa yang aku buat sekarang, semua nya terkait dengan dia, pelik kan? tapi tu lah hakikatnya.. Aku sayang dia..
Mula-mula dulu, Dia selalu call aku guna maxis.. sejam untuk RM1.. setiap malam dye call aku sejam.. kiteorang borak pasal life dye kat kl.. apa yang dia buat, apa yang dia makan, apa yang dia pakai..tapi bila maxis buat hal dan akhirnya, kami pakai DIGI.. Bila dah pakai DIGI syok sikit, boleh call anytime.. kan ada Easy Prepaid..add je dia dalam buddyz dan gayut r sampai terlelap.. hehe..
Mula-mula dulu, aku tak yakin dengan hubungan jarak jauh ni, tapi aku cuba jugak kapel dengan Fallen Angel.. yelah, setiap orang mesti nak jumpa orang yang dia sayangkan.. tapi sekarang, aku dah ok sikit, aku kene faham lah situasi kan.. tapi Fallen Angel pandai amek hati aku. Dia mintak alamat umah aku, dan dia poskan barang.. Barang pertama aku dapat baju tanpa lengan dengan pendrive 16gig.. dan pendrive tu berisi ehem2.. haha..dan aku balas balik.. kalau nak tengok aku bagi ape? sila klik sini
Mula-mula kerja, aku jauh dengan famili.. selalu teringat kan famili.. Nasib baik Fallen Angel menemankan setiap malam ku.. Abang, adik akan sentiasa ingat semua kenangan ni.. Sayang adik pada abang takkan berubah.. seringkali malamku dihiasi mimpi indah bersama dia.. walau tak pernah bersua, tapi dalam mimpi bertemua jua.. rasa macam taknak bangun dari mimpi tu..hehe
Fallen Angel kreatif sangat, dia pandai melukis, pandai buat Khat, pandai buat poster, pandai menyanyi.. korang pon mesti dah tengok kan lagu-lagu yang diubah.. 150juta kali, I love U, twinkle2, lagu barney n fren, hehe.. kalau ada gitar ni best gak kan hubby.. haha.. demand pulop.. hehe
setahun telah kita berjaya tempuhi nye Hubby.. masih panjang lagi perjalanan kita.. bekalan yang Honey bawak meniti hari-hari seterusnya adalah rasa kasih dan sayang kepada hubby.. Honey tak baik tapi Insha Allah kita sama-sama berubah.. macam hubby selalu tulis,
"cinta itu bukan milik kita, tapi kita berhak merasanya"
Selasa, 14 Januari 2014
Sabtu, 4 Januari 2014
Reunion : Sabak Bernam Part 4
Assalamualaikum....
Wargh.. dah masuk Tahun 2014.. baru terkial-kial nak sambung entri pasal reunion ni.. hari kedua, bangun pagi, aku ikut mak cik homestay tu pi beli sarapan kat pekan kecik area homestay.. maju gak kedai-kedai makan melayu kat situ..ramai yang lepak minum pagi.. tapi sedih, takde coverage maxis kat kawasan tu.. nak anto gambar kat En.Bf pon tak boleh..
Lepas sarapan, pakcik Homestay bagi kami main kat kolam belakang rumah dye... ada kolam besar, nak mandi-mandi dan bersampan.. kolam kecik skit leyh tangkap ikan keli dalam tu, yang tu memang aku tak masuk lah kan.. sebab aku ni Anti-Keli.. hakhakhak (tiru gelak En.BF)
pukul 10 kami semua check out daripada homestay tu.. Kakak tour Guide bawak kami jalan-jalan pusing Sekinchan dan Kuala Selangor.. Kami singgah kat Kilang Nata De Coco.. 3 balang dapat Rm10 berbaloi lah kan..
dalam pukul 12 camtu kami gerak pi carik tempat makan.. si Faiz ni nak rasa mentarang.. beria2 nak makan.. so kakak Tour Guide tu bawak lah kami pi kedai Masakan Mentarang.. Kami order mentarang bakar, mentarang masak lemak dan mentarang kari.. yummy... jemput makan semua..
dap nye mentarang ni.. baru first time makan binatang ni.. haha.. isi banyak jadi tak ler rasa membazir bayar memahal sebab nak makan benda ni kan.. hehe.. Lepas makan, kami singgah di Masri beli kerepek dan terus balik ke Melaka.. sampai kat Melaka kul 8 malam.. omak aihh.. jauh berjalan luas pemandangan..
"Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
Wargh.. dah masuk Tahun 2014.. baru terkial-kial nak sambung entri pasal reunion ni.. hari kedua, bangun pagi, aku ikut mak cik homestay tu pi beli sarapan kat pekan kecik area homestay.. maju gak kedai-kedai makan melayu kat situ..ramai yang lepak minum pagi.. tapi sedih, takde coverage maxis kat kawasan tu.. nak anto gambar kat En.Bf pon tak boleh..
pukul 10 kami semua check out daripada homestay tu.. Kakak tour Guide bawak kami jalan-jalan pusing Sekinchan dan Kuala Selangor.. Kami singgah kat Kilang Nata De Coco.. 3 balang dapat Rm10 berbaloi lah kan..
ni kilang dye.. kalau sape nak singgah boleh lah yer.. pi beli pi
dalam pukul 12 camtu kami gerak pi carik tempat makan.. si Faiz ni nak rasa mentarang.. beria2 nak makan.. so kakak Tour Guide tu bawak lah kami pi kedai Masakan Mentarang.. Kami order mentarang bakar, mentarang masak lemak dan mentarang kari.. yummy... jemput makan semua..
dap nye mentarang ni.. baru first time makan binatang ni.. haha.. isi banyak jadi tak ler rasa membazir bayar memahal sebab nak makan benda ni kan.. hehe.. Lepas makan, kami singgah di Masri beli kerepek dan terus balik ke Melaka.. sampai kat Melaka kul 8 malam.. omak aihh.. jauh berjalan luas pemandangan..
"Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
Selasa, 17 Disember 2013
Reunion : Sabak Bernam Part 3
Assalamualaikum..
Lepas dah main game Betul ke Bohong, kiteowg pun di bawak ke Pantai BNO (Bagan Nakhoda Omar) oleh pekerja Homestay berkenaan.. Makan tengah hari kat sana.. pantai paya bakau rasa nya, sebab tak boleh mandi.. ada banyak batu-batu.. menu special kat sana mee udang...pergh udangnya hidup-hidup lagi digoreng dalam kuali.. ko ado... haha.. aku tak makan udang.. so aku order mee goreng..udang bagi kat faiz..
lepas makan, kakak tour guide tu ajak pi main layang-layang kat Sungai burung.. what main layang2? aku dah lama tak main layang-layang.. layang-layang dalam bilik air selalu lah main.. oppss... larii
sebelah malamnya plak.. kiteowg di bawah ke kampung kuantan.. kemain jauh sampai pahang.. ceyhhh xde lah.. nama kampung tu kuantan..padahal kat selangor je pon.. hehe.. kiteowg dibawak ke tempat kelip-kelip a.k.a kunang-kunang..
naik bot menyusuri sungai kampung kuantan.. sebelah kanan kami selangor, sebelah kiri kami perak.. kemaihhhh.. gelap dan sunyi.. hanya ada bulan purnama dan sang kelip-kelip yang menghiasi daun berembang.. aku dok bahagian belakang bot. So dapat borak dengan brade yang bawak bot tu.. rupanya depa jumpa tempat ni waktu mancing... nampak kelip2 banyak kat pokok berembang.. kemudian depa buat pemohonan kat kementerian pelancongan untuk buat jeti kat tepi sungai ini dan dapat 3.5k huhui..
Subhana ALLAH.. cantik sungguh kelip-kelip kat kampung tu.. dengan suasana yang sunyi..sungguh besar ciptaan ALLAH.. air yang tenang.. indahnya malam tu.. bila dah habis satu pusingan kira jaraknya dalam 15 minit perjalanan.. kiteowg sampai balik ke jeti, bila nak naik ke jeti, aku tanya kat abang tu "ade buaya ke bang", abang tu jawab "ADE", ok pine apple cheese tart.. seb baek tak kene baham.. huuhu..
lepas tengok kelip-kelip, perut pon dah berkeroncong, so kiteowg pi makan kat pekan sungai besar.. aku makan bakso.. yummy dap nye.. satu hari tak makan nasi.. hubby, itew kurus r.. mana ada gemok!!! hahaha
ok.. penat dah untuk aktiviti hari pertama.. balik homestay, owner tu suruh kami tido kat atas rumah dye.. kiteowg mandi bersihkan diri...pastu bentang tilam.. dan borak-borak sampai terlelap.. nite peeps.. hehe :)
Lepas dah main game Betul ke Bohong, kiteowg pun di bawak ke Pantai BNO (Bagan Nakhoda Omar) oleh pekerja Homestay berkenaan.. Makan tengah hari kat sana.. pantai paya bakau rasa nya, sebab tak boleh mandi.. ada banyak batu-batu.. menu special kat sana mee udang...pergh udangnya hidup-hidup lagi digoreng dalam kuali.. ko ado... haha.. aku tak makan udang.. so aku order mee goreng..udang bagi kat faiz..
Mee Goreng Udang
Mee Udang
suasana di pantai BNO
ni lah pantai Sungai Burong.. tempat main layang-layang dan memancing..
tinggi gak layang-layang aku terbang di awangan.. cewahh.. rasa macam nak terbang skali.. hehe
Subhana ALLAH.. cantik sungguh kelip-kelip kat kampung tu.. dengan suasana yang sunyi..sungguh besar ciptaan ALLAH.. air yang tenang.. indahnya malam tu.. bila dah habis satu pusingan kira jaraknya dalam 15 minit perjalanan.. kiteowg sampai balik ke jeti, bila nak naik ke jeti, aku tanya kat abang tu "ade buaya ke bang", abang tu jawab "ADE", ok pine apple cheese tart.. seb baek tak kene baham.. huuhu..
lepas tengok kelip-kelip, perut pon dah berkeroncong, so kiteowg pi makan kat pekan sungai besar.. aku makan bakso.. yummy dap nye.. satu hari tak makan nasi.. hubby, itew kurus r.. mana ada gemok!!! hahaha
Isnin, 16 Disember 2013
Reunion : Sabak Bernam Part 2
Assalamualaikum
nak sambung skit pasal reunion..
lepas dah kenyang minum cendol bakau tu.. kami pun bergerak menelusuri persimpangan ijok ke kuala selangor.. sewaktu memandu, sempat aku tengok pekan kuala selangor, ada tesco, ada mekdi, kira ok lah kan.. tapi x sure plak pekan kuala selangor ada cinema ke tak. hehe.. melewati Bukit Malawati dan melepasi jambatan muara kuala selangor tu menandakan kami dah nak sampai ke sabak bernam.. yeahhh.. tak sabar rasanya, sebab dah lenguh kaki aku tekan pedal minyak..
seusai sampai di Pekan Sungai Besar, dah ternampak dah signboard homestay yang kami nak lepak nanti.. senang je nak cari homestay ni. sampai je di homestay, kami diberitahu yang owner dah bawak satu group pelancong pi Sekinchan.. maksudnya kami dah tertinggal lah ni.. sedeyh.. tapi owner dah pesan kat pekerja dia supaya bagi kami satu chalet untuk kami lepak.. kiteowg lepak-lepak dalam chalet tu sambil main permainan Betul ke Bohong..
Cara main permainan tu..
1. setiap orang kene ceritakan satu kisah mengenai diri masing-masing..
2. Yang lain akan teka sama ada cerita tu betul ke bohong
3. syaratnya, cerita mesti pendek dan ringkas..
4. kalau salah kene denda
ada 3 tema
1. tema kisah sekolah rendah
2. tema kisah sekolah menengah
3. tema universiti atau IPT
banyak membantu jugak sebenarnya game ni.. aku lebih kenal member-member aku.. sikit sebanyak dapat tau gak...macam mana diorg leyh jadi PLU. hahaha.. lariiii...
ok..nanti aku citerkan pasal aktiviti petang di homestay tu yer :)
nak sambung skit pasal reunion..
lepas dah kenyang minum cendol bakau tu.. kami pun bergerak menelusuri persimpangan ijok ke kuala selangor.. sewaktu memandu, sempat aku tengok pekan kuala selangor, ada tesco, ada mekdi, kira ok lah kan.. tapi x sure plak pekan kuala selangor ada cinema ke tak. hehe.. melewati Bukit Malawati dan melepasi jambatan muara kuala selangor tu menandakan kami dah nak sampai ke sabak bernam.. yeahhh.. tak sabar rasanya, sebab dah lenguh kaki aku tekan pedal minyak..
seusai sampai di Pekan Sungai Besar, dah ternampak dah signboard homestay yang kami nak lepak nanti.. senang je nak cari homestay ni. sampai je di homestay, kami diberitahu yang owner dah bawak satu group pelancong pi Sekinchan.. maksudnya kami dah tertinggal lah ni.. sedeyh.. tapi owner dah pesan kat pekerja dia supaya bagi kami satu chalet untuk kami lepak.. kiteowg lepak-lepak dalam chalet tu sambil main permainan Betul ke Bohong..
Cara main permainan tu..
1. setiap orang kene ceritakan satu kisah mengenai diri masing-masing..
2. Yang lain akan teka sama ada cerita tu betul ke bohong
3. syaratnya, cerita mesti pendek dan ringkas..
4. kalau salah kene denda
ada 3 tema
1. tema kisah sekolah rendah
2. tema kisah sekolah menengah
3. tema universiti atau IPT
banyak membantu jugak sebenarnya game ni.. aku lebih kenal member-member aku.. sikit sebanyak dapat tau gak...macam mana diorg leyh jadi PLU. hahaha.. lariiii...
ok..nanti aku citerkan pasal aktiviti petang di homestay tu yer :)
Reunion : Sabak Bernam part 1
Assalamualaikum
Hujung minggu lepas.. aku ada gathering dengan member-member sekolah menengah.. Maulana yang rancang reunion ni.. Kiteorg amek homestay kat sana.. ada macam-macam program yang disediakan.. satu kepala RM 85.. Pada aku berbaloi lah.. Lunch, Dinner, Bfast pihak homestay yang sediakan.. mudah keja..
Hari Sabtu pagi.. Aku keluar rumah dan amek si Faiz kat rumah dia.. then pi amek si Maulana kat Simpang Ampat.. kiteorg gerak dari Tol Simpang Ampat pukul 8.30pagi.. sampai dekat Restoran Jejantas Sungai Buloh pukul 10 tepat.. 1jam setengah lah drive.. tak jauh mana pun.. sampai kat sana, tunggu si iskandar, Arizz dengan aleph...
Then, bila semua dah berkumpul.. macam-macam citer r nak keluar time tu.. sesi menganjing sama-sama.. "eh ko dah gemok lah skang", "Nape tinggi sangat ni", "tak tumbuh2 pun rambut ko", tu lah antara dialog yang boleh aku share kat sini.. yang lebey2 censored yer.. sbb bila orang melaka menganjeng takot korang tak tahan dengau plak.. hahaha..
pukul 10.30 pagi kiteorg gerak dari RNR Sungai Buloh, keluar di exit highway Guthrie dan masuk ke LATAR.. ada dua tol kat sana.. tol kuang utara dan tol puncak alam.. mak aih abes duet touch n go den kerana tol2 ni... dah lah taun depan Tol naik lagi!!!!! grrrr..
keluar je dari persimpangan ijok tu jalan depan skit, aku tengok banyak kereta slow.. then si Arizz yang bawak keta depan ni pon slow. pastu dye masuk ke Cendol Bakar kat kampung Asam Jawa.. yang tak boleh blah nyer.. cendol bakar tu siap ada pandu lalu.. drive thru yuwalsss.. kelas kau jah..ada variasi pilihan dan harganya tak yah cakap lah.. hehe
Hujung minggu lepas.. aku ada gathering dengan member-member sekolah menengah.. Maulana yang rancang reunion ni.. Kiteorg amek homestay kat sana.. ada macam-macam program yang disediakan.. satu kepala RM 85.. Pada aku berbaloi lah.. Lunch, Dinner, Bfast pihak homestay yang sediakan.. mudah keja..
Hari Sabtu pagi.. Aku keluar rumah dan amek si Faiz kat rumah dia.. then pi amek si Maulana kat Simpang Ampat.. kiteorg gerak dari Tol Simpang Ampat pukul 8.30pagi.. sampai dekat Restoran Jejantas Sungai Buloh pukul 10 tepat.. 1jam setengah lah drive.. tak jauh mana pun.. sampai kat sana, tunggu si iskandar, Arizz dengan aleph...
Then, bila semua dah berkumpul.. macam-macam citer r nak keluar time tu.. sesi menganjing sama-sama.. "eh ko dah gemok lah skang", "Nape tinggi sangat ni", "tak tumbuh2 pun rambut ko", tu lah antara dialog yang boleh aku share kat sini.. yang lebey2 censored yer.. sbb bila orang melaka menganjeng takot korang tak tahan dengau plak.. hahaha..
pukul 10.30 pagi kiteorg gerak dari RNR Sungai Buloh, keluar di exit highway Guthrie dan masuk ke LATAR.. ada dua tol kat sana.. tol kuang utara dan tol puncak alam.. mak aih abes duet touch n go den kerana tol2 ni... dah lah taun depan Tol naik lagi!!!!! grrrr..
keluar je dari persimpangan ijok tu jalan depan skit, aku tengok banyak kereta slow.. then si Arizz yang bawak keta depan ni pon slow. pastu dye masuk ke Cendol Bakar kat kampung Asam Jawa.. yang tak boleh blah nyer.. cendol bakar tu siap ada pandu lalu.. drive thru yuwalsss.. kelas kau jah..ada variasi pilihan dan harganya tak yah cakap lah.. hehe
cendol yang peymes kat area sini kot.. sebab ramai je yang berenti makan kat sini
sila klik untuk tumbesaran yang kuat dan sihat
budak-budak ni amek cendol VIP dan cendol VVIP dan durian crepe.. amboi.. berbau ler kete den... hukhukhuk..
Dan Kami teruskan perjalanan ke Homestay Sabak Bernam...
(part ke 2 menyusul nanti)
bercita-cita nak makan cendol pulut dengan hubby itew.. hehee
Rabu, 11 Disember 2013
Entri ke-100
Yeahh... setelah hampir setahun aku bukak belog ni...akhirnya dapat gak mencapai entri ke 100.. haha..ceyhh.. padahal my hubby dah tulis banyak entri mengalahkan aku.. huhui.. sedeyhh.. hubby itew laju je menulis.. itew macam malas sikit kan.. oopss.. hubby pinjam bahu..nak nanges... haha
oopss lupa nak bagi salam
Assalamualaikum.. tak jawab dosa.. kalau jawab sayangggg.. hehe
Wah pejam celik pejam celik.. dah 100 entri aku tulis.. banyak nye.. (tskk,banyak konon) haha.. entri pasal makanan..entri pasal jalan-jalan..entri pasal novel yang tak bersambung..LOL..entri pasal family aku.. dan entri pasal my Hubby..
Hubby.. thanx sebab bagi peluang untuk kita bersama.. terima kasih coz u give it a try to believe in me.. syukran lianna selalu menganjing adik.. haha.. kata itew gemok ler.. kata itew clumsy ler.. tapi adik tau tu cara abang tunjukkan kasih sayang abang..
Hubby, terima kasih sebab ajak adik buat no digi.. hari-hari kita boleh call.. bergayut sampai abah dengan ummi tanya.. "Banyak duit kau bergayut hari-hari", haha.. padahal Easy prepaid kan. free je bila call buddyz.. haha..
Hubby, Thanx sebab selalu hantar barang guna perkhidmatan Pos Laju. Kaya Pos laju pas ni kan sayang.. haha..Sepanjang 11 bulan ni,,adik dapat 2 helai baju tshirt, 1 helai kemeja, 1 pendrive, 2 beg Hersheys kisses, 1 frame, 1 minyak wangi, dan satu Smartphone Galaxy Note 3.. Terima Kasih sayang..
Hubby.. Adik harap hubby akan dapat keja kat JB gak.. ti boleh lah kita dating selalu.. haha.. berangan.. lol.. adik doakan hubby cepat dapat keja.. bantu mak mertua dan ayah mertua saya.. hehe..kita sama-sama bantu famili kita in sha ALLAH..
macam adik cakap semalam.. My Love towards you is always same like first time we know each other.. haha.. abaikan kesalahan tata bahasa itu yer patrick starfish hehe..
akhir kata...
oopss lupa nak bagi salam
Assalamualaikum.. tak jawab dosa.. kalau jawab sayangggg.. hehe
Wah pejam celik pejam celik.. dah 100 entri aku tulis.. banyak nye.. (tskk,banyak konon) haha.. entri pasal makanan..entri pasal jalan-jalan..entri pasal novel yang tak bersambung..LOL..entri pasal family aku.. dan entri pasal my Hubby..
Hubby.. thanx sebab bagi peluang untuk kita bersama.. terima kasih coz u give it a try to believe in me.. syukran lianna selalu menganjing adik.. haha.. kata itew gemok ler.. kata itew clumsy ler.. tapi adik tau tu cara abang tunjukkan kasih sayang abang..
Hubby, terima kasih sebab ajak adik buat no digi.. hari-hari kita boleh call.. bergayut sampai abah dengan ummi tanya.. "Banyak duit kau bergayut hari-hari", haha.. padahal Easy prepaid kan. free je bila call buddyz.. haha..
Hubby, Thanx sebab selalu hantar barang guna perkhidmatan Pos Laju. Kaya Pos laju pas ni kan sayang.. haha..Sepanjang 11 bulan ni,,adik dapat 2 helai baju tshirt, 1 helai kemeja, 1 pendrive, 2 beg Hersheys kisses, 1 frame, 1 minyak wangi, dan satu Smartphone Galaxy Note 3.. Terima Kasih sayang..
Hubby.. Adik harap hubby akan dapat keja kat JB gak.. ti boleh lah kita dating selalu.. haha.. berangan.. lol.. adik doakan hubby cepat dapat keja.. bantu mak mertua dan ayah mertua saya.. hehe..kita sama-sama bantu famili kita in sha ALLAH..
macam adik cakap semalam.. My Love towards you is always same like first time we know each other.. haha.. abaikan kesalahan tata bahasa itu yer patrick starfish hehe..
akhir kata...
lagi 3hari ulangbulan kita ke 11 sayang... I love u so much En. Fallen Angel..
Ahad, 8 Disember 2013
Berehat di rumah
Assalamualaikum
Buat pertama-tamanya..marilah kita berdoa semoga musibah yang melanda sahabat-sahabat dan saudara mara kita di Kelantan, Terengganu, Pahang dan Johor akan kembali reda.. Di Televisyen dan di Surat Khabar turut memberikan liputan tentang banjir yang melanda negeri-negeri berkenaan..
Yang kedua nya.. AKU DAH GEMOK... T_T
Aku : Hubby..itew dah gemok..
Hubby : Aeehhh...
Aku : Naik 5 kilo..
Hubby : mak aih... anak orang ke anak gajah ni.. (dialog diubah suai atas kesesuaian)
dak gemok
dak gomok
domok....
Aku : ok lah tu.. DOMO-KUN kan comel..
Hubby : tu anime jepun.. mal ni DOMOK.. Gemok...
Aku : arghhhh,stresssss
Mana tak gemok.. dok umah pagi makan, tengah hari makan, malam makan.. ari-ari ummi masak sedap-sedap plak tu.. hehe
p/s : nak mengabiskan kitab beduk diketuk tu pun seksa.. tapi best.. motivasi sangat buku tu.. hehe..
Buat pertama-tamanya..marilah kita berdoa semoga musibah yang melanda sahabat-sahabat dan saudara mara kita di Kelantan, Terengganu, Pahang dan Johor akan kembali reda.. Di Televisyen dan di Surat Khabar turut memberikan liputan tentang banjir yang melanda negeri-negeri berkenaan..
Yang kedua nya.. AKU DAH GEMOK... T_T
Aku : Hubby..itew dah gemok..
Hubby : Aeehhh...
Aku : Naik 5 kilo..
Hubby : mak aih... anak orang ke anak gajah ni.. (dialog diubah suai atas kesesuaian)
dak gemok
dak gomok
domok....
Aku : ok lah tu.. DOMO-KUN kan comel..
Hubby : tu anime jepun.. mal ni DOMOK.. Gemok...
Aku : arghhhh,stresssss
Domo-kun dan Hubby Bunny.. yeahhh.. hehee
Mana tak gemok.. dok umah pagi makan, tengah hari makan, malam makan.. ari-ari ummi masak sedap-sedap plak tu.. hehe
p/s : nak mengabiskan kitab beduk diketuk tu pun seksa.. tapi best.. motivasi sangat buku tu.. hehe..
Langgan:
Catatan (Atom)




















