Ahad, 8 Disember 2013

Berehat di rumah

Assalamualaikum

       Buat pertama-tamanya..marilah kita berdoa semoga musibah yang melanda sahabat-sahabat dan saudara mara kita di Kelantan, Terengganu, Pahang dan Johor akan kembali reda.. Di Televisyen dan di Surat Khabar turut memberikan liputan tentang banjir yang melanda negeri-negeri berkenaan..

       Yang kedua nya.. AKU DAH GEMOK... T_T

Aku : Hubby..itew dah gemok..

Hubby : Aeehhh...

Aku : Naik 5 kilo..

Hubby :  mak aih... anak orang ke anak gajah ni.. (dialog diubah suai atas kesesuaian)
              dak gemok
              dak gomok
              domok....

Aku : ok lah tu.. DOMO-KUN kan comel..

Hubby : tu anime jepun.. mal ni DOMOK.. Gemok...

Aku : arghhhh,stresssss 


Domo-kun dan Hubby Bunny.. yeahhh.. hehee



      Mana tak gemok.. dok umah pagi makan, tengah hari makan, malam makan.. ari-ari ummi masak sedap-sedap plak tu.. hehe

p/s : nak mengabiskan kitab beduk diketuk tu pun seksa.. tapi best.. motivasi sangat buku tu.. hehe..


4 ulasan:

  1. mkn lg syg... mkn byk2 ... tsk...

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha.. memang banyak sangat makan ni.. xpe.. saya domokun yang comel. haha

      Padam
  2. comel? hehe saya suke.......
    (✳¯︶¯✳)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha. thanx sebab suka saya.. lalalaa

      Padam