Khamis, 6 Mac 2014

Grrrr....

Assalamualaikum



Hubby : Budak-budak zaman sekarang pentingkan diri, susah nak bagi pinjam kawan barang dia. pastu bila                dah terdesak, padan muka tak de orang nak bagi pinjamkan dia barang

Bobot : Dulu adik pon macam tu gak. Susah nak bagi pinjamkan barang.

Hubby : tu bobot, lantak lah. Hubby tak nak tau..

Bobot : ok..................... (diam selama 10 minit)


dah lama lepas tu..


Wassap pun berdecet2

Hubby : oit
             oit
             oit
             bobot bolat

Bobot : Walaupun adik kecik ati dengan hubby, tapi adik tetap sayang hubby seperti dulu

Hubby : Alolo.. kata dah matang, bobot mana boleh berkecik ati..

Bobot : Memang r dah matang, tapi nak gak r berkecik ati skit2.. :P

Hubby : Bobot tak boleh berkecik ati. kena berbeso ati..

Bobot : ......................................................................

Hubby : love u
             muahhh


p/s rasa nak kokak je laki aku ni.. dapat depan2 siap lah aku kokak betul2 mulut dan jari jemari dia.. haha..
     tapi, kokak2 manja r.. lalalala..

☻ ♥ ☻
/█\ /█\
.||. ||.
SEKUAT mana kita setia…
SEHEBAT mana kita merancang…
SELAMA mana kita menunggu…
SEKERAS mana kita bersabar…
SEJUJUR mana kita menerima kekasih kita…
SELAMA mana kita bertahan bersamanya…


kita tetap berhak merasa cinta dan kasih sayang itu...

13 ulasan:

  1. tetiba meroyan plak laki bini ni....cait.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..meroyan nak dapat second baby ler pat..

      Padam
  2. hak hak hak... bobot meroyan.. bobot meroyan... bluerkkkk

    BalasPadam
    Balasan
    1. bluerk... hehe.. muahhh..love u hubby bunny

      Padam
  3. Balasan
    1. thanx bro.. :) yang comel aku, Bf aku macho..ooppss.. hehe

      Padam
  4. the sweet couple that I love it..

    BalasPadam
  5. ^^ comel sangat la korang ni

    BalasPadam
  6. ni yang buat tambah jekez nih...ish..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Annas Yusry: jekez tu pebende? huhu...(bukakbukudewanbahasa)

      wahh... meroyan tetibe..... cepat piyot.... bila majlisnya.... opss(tetibe...haha)

      Padam
    2. anas.. nak jeles gapo weyh?? hehe

      Padam