Ahad, 16 Februari 2014

1 Tahun 1 Bulan



Assalamualaikum

korang sambut valentine tak? kalau sambut.. ish3.. tak tengok ke kempen2 kat fesbuk

'Katakan Tidak Pada Valentine'

Perayaan Hari Kekasih katanye.. jatuh pulak hari jumaat kan.. lagi baik sambut hari jumaat, Penghulu Segala Hari, Hari di mana berlipatnya pahala amal ibadat kita jika dilakukan..sampaikan Johor pun cuti hari Jumaat taw.. tetiber kaitakan dengan Johor.. (Luaskan Kuasamu) haha..

Valentine atau tidak aku dan En.Hubby tak sambut pun. Kami sambut ulang bulan ke 13 kami.. haha.. poyos tapi itu lah hakikatnya kan. Semakin lama aku kenal EN.BF semakin banyak kenangan yang aku kutip. Setiap hari mendengar omelan dia pasal kerja dan hidup nya di sana. Aku tetap setia di sini menanti saat dia kembali disisiku..(cewahh)..

Dan setiap hari juga lah, dia mendesak aku supaya workout..

Aku : omai.. malas ler hubby.. tolong workoutkan untuk bobot boleh x?

Hubby : Jangan nak mengada.. Awak tu bukan macam orang lain, asyik sakit jer.. Sebab tu kene jaga diri

Aku : lahh, hubby kan ada, hubby lah jaga bobot.. 

Hubby : Bluerkkkkk...

Aku tersenyum sendirian, dalam bulian dia tetap ada rasa prihatin seorang abang, sama seperti yang aku pernah impikan dulu.. seorang BF yang bukan hanya ada time perlu, tapi juga dia bisa menjadi seorang abang yang prihatin kepada ku.

dah-dah.. rasa macam nak sebak je ni.. haha.. poyos lagi.. ok cau cin cau .. aku pi kijo.. hubby.. u better watch out.. jangan nak nakal2 kat fesbuk.. hehe..

Salam Ahad sayang..salam 1 Malaysia.. motippp..


"Melakukan kesilapan itu manusia dan memaafkan kesilapan itu ialah kemanusiaan."

10 ulasan:

  1. wah sudah ada quotes gitueewwww~ muaaahhhh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. mestilah.. hehe belajaq dari hubby itew

      Padam
  2. Yes, akhirnya, new post ~~~

    Sweet la korang

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe, menantikan post dari saya ke?? hahaha

      Padam
  3. ohoiiiii.. rindu korangggggg...
    bleh nk rindu korg dua skali??
    haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh2.. meh hug meh... hahaha... oopssss

      Padam