Selasa, 25 Mac 2014

BUNGKUSAN DARI HATI part 2

Assalamualaikum...

My Hubby ni penuh dengan kejutan. Time dia nak balik kampung barulah dia nak poskan barang.. aku ternanti-nanti kan casing Note 3 yang dia janjikan taun lepas.. hihi.. cuma tak mintak bersungguh-sungguh sebab malu.. hikhikhik

tunggu






tunggu








tunggu






dari pukul 8.00 Pagi..





tengok dekat website.. Barang dah sepatutnya sampai kat umah

ni tengok jam dah pukul 1..

omak aih.. tak sampai2 lagi..

risau aku..

tunggu punya tunggu sampai tertido den kat depan pintu





pukul 6.00 ptg





van pos laju pun sampai

bungkusan aku terima.. mak aih berattt nyer

padahal casing je pon....






lantas aku dengan separa gelojohnya nak sangat tau ape ada dalam bungkusan ini..


aku carik-carik kan bungkusan ini dengan rakusnya. cewah.. macam ler aku ni sopan sangat ala-ala perempuan melayu terakhir.. #takdemaknenye









aehhhh...

ada Auramen lahhhhhh

ada Glutaking lahhhhhh

ada Spidey lahhhhhhhh

ada casing lahhhhhhhhh

hehehe



Hubby.. thanx sayang..

tak sangka hubby belikan Auramen untuk Bobot...


lepasni siap ler pesaing-pesaing yang nak merampas Hubby dari aku.. Aku bakal Cerah okkkk..

#berangan.. #perahsantan #poyossss hehe


"Cinta itu jelas indah, walaupun di sisi lain juga menyakitkan. Kerana itu kita harus belajar menikmati sisi keindahannya."

3 ulasan:

  1. Wahh.... ciap ad auraman la.... so lpas ni xleh la nk nakal lg ngn en.piyot tu.... haha..... tatutnyerr tita...... ni kene jumpe raja bomoh ni..... mane tau bleh kalahkan auraman tu......

    BalasPadam
  2. hak hak hak... ada auramen... pasni jgn nak bg alasan lg... malas nak workout la... letih nak workout la... 😡😡 ( ・ัω・ั )

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe..baik sayang..muahhhh.. thanx sayang bagi adiah ni

      Padam