Ahad, 21 September 2014

Katakan Tidak

Assalamualaikum

aku baru jumpa Music Video lagu baru Afgan. 'Katakan tidak'

Kalau korang masih ingat, aku pernah cakap yang muka Afghan tu macam hubby,, hehe,, kalau tak ingat klik SINI

Sebelum ini aku ingat si Afghan ni bawak lagu balad jiwang je.. tapi lagu 'Katakan Tidak' ni lagu dia macam ke arah Kpop sikit, siap ada dance lagi


Lirik Lagu Katakan Tidak - Afgan

Kekasihku jangan macam-macam padaku
Cukup satu macam saja kepadaku
Jangan terus kau bagi-bagi cintamu
Cukup sayangi aku

Kekasihku jangan terus mengujiku
Aku mau kau mau mendengarkan aku
Jangan terus kau memandangi temanku
Di depan mataku

Katakan tidak pada selingkuh
Katakan tidak pada mendua
Katakan tidak pada semua
Yang sudah miliki kekasih

Katakan tidak pada berdusta
Katakan tidak tebar pesona
Katakan tidak pada lainnya
Cukup aku satu

Kekasihku jangan terus mengujiku
Aku mau kau mau mendengarkan aku
Jangan terus kau memandangi temanku
Di depan mataku

Katakan tidak pada selingkuh
Katakan tidak pada mendua
Katakan tidak pada semua
Yang sudah miliki kekasih

Katakan tidak pada berdusta
Katakan tidak tebar pesona
Katakan tidak pada lainnya
Cukup aku satu


*Hubby jangan nakal-nakal kat Malaysia tu. huhu...

5 ulasan:

  1. motip? motip? motip? awak tu kt malaysia lg hokkay...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahah, feeling2 obersea okkkk... haha..

      Padam
  2. hihi akhirnya khatam juga hamba membaca kesemua entry tuan wing angel... sweet... bkn entry tpi komen2 tu yg sweet... hurm hamba budak baru nak up.. .. ade masa jngguk2 lar belog hamba...hihi one piece.....nak usha belog fallen angel plak ... hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. erk,,, haha... gigih pulok baca semua komen kiteorang.. btw thanx sebab membaca..

      Padam
  3. kiranya handsome jugak leeee .FA tuh yeee, nanti klu aku mmpikan dia hg jangan jeles plak, haks3

    BalasPadam